Square One

Louise kommer hem från Usa. Ny vecka. Jag är så extremt trött på alla av det motsatta könet (man ska inte dra alla över en kant... men jag gör fan det nu). Se framåt inte bakåt. Slösa inte bort negativ energi. Äta mer lax, broccoli och blåbär. Dricka mer vatten och grönt te. Inte ta mig själv alltför seriöst eftersom ingen annan gör det. Energi, entusiasm och empati. Le och skratta mer. Elda upp ljusen, slit sönder klackarna och använd de fina lakanen. Om ingen vill gå på bio, gå själv.

Square One


Kommentarer
Postat av: Luis

SQUARE ONE äger!

jag tänker ta bort alla onödiga nr och förbjuda mig

själv att tänka på Sanna..haha

nu jävlar blir det en fresh start ;)

2010-07-05 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0