Back to work

Jenny den hurtbullen har köpt en cykel och cyklar till och från jobbet. Det är nästan så att jag funderar på att köpa mig en också. Det borde inte ta lång tid att cykla från Östermalm till Söder... och man kanske till och med får lite benmuskler på köpet. Nu för tiden har jag varken tid eller ork att träna och har till och med sagt upp mitt Satskort. Planen var att springa runt Djurgården men det orkar jag inte. Jobb på dagarna, plugg på kvällarna och någonstans där emellan försöker jag att hinna med att vara social. Mina och Amelies power walks går inte heller något vidare. Jag börjar tidigt och hon slutar sent så vi går om varandra. Dock är vi båda lediga på torsdag så då har vi bestämt en runda runt Djurgården och sen brunch. Nu vill jag inget hellre än att sova men ska sitta uppe med spanskan i några timmar till. Jag är trött i huvudet och slut i kroppen men klagar inte. Att vara upptagen gör att man inte har tid att tänka negativa tankar och vara orolig för sådant som man ändå inte kan göra något åt. Jag försöker att intala mig själv att bara man gör sitt bästa och inte ger upp så löser sig allt på något sätt... på något sätt.



Kommentarer
Postat av: Nenita

fina bilder!

2010-07-08 @ 06:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0